Home  |  About  | Last |  Submit  |  Contact
AllQuests.com



Previous Question:  the 20 best shooters of all time GameTrailers.com Forums  User MoviesNext Question:  Everyone need to try this GameTrailers.com Forums  Grand Theft Auto IV
Question Lets Play Mind Games Youll Sht bricks GameTrailers.com Forums ( GameTrailers.com Forums General Discussion )
Updated: 2008-09-20 20:15:19 (93)
Lets Play Mind Games Youll Sht bricks GameTrailers.com Forums

I'll start with a lot and post yours..







i'll post more after a couple of good ones

Answers: Lets Play Mind Games Youll Sht bricks GameTrailers.com Forums ( GameTrailers.com Forums General Discussion )
Lets Play Mind Games Youll Sht bricks GameTrailers.com Forums

Quote:
Originally Posted by JetMist
I'm guessing it's either the guy in the grey hood to the left or more likely the woman on the floor.

Quote:
Originally Posted by LocoHaXX0r
Alright I've never played Team Fortress 2 (or the original for that matter), but I'm assuming that the two figures behind those closest have some kind of semi-invisibility cloaking device, and it's either that or the shadow cast on the farthest door. Other than this I have no theories.

Quote:
Originally Posted by LegendaryDogs
I saw this first one with the trees before and I never got it. Explain it please.
Yea I don't get it either...



Lets Play Mind Games Youll Sht bricks GameTrailers.com Forums

good mindfucks!



Lets Play Mind Games Youll Sht bricks GameTrailers.com Forums

Bricks have been shat.



Lets Play Mind Games Youll Sht bricks GameTrailers.com Forums

I just don't get the top one



Lets Play Mind Games Youll Sht bricks GameTrailers.com Forums

Quote:
Originally Posted by mrjimmy
I just don't get the top one
lil girl in the RIGHT bottom corner



Lets Play Mind Games Youll Sht bricks GameTrailers.com Forums

Quote:
Originally Posted by mrjimmy
I just don't get the top one
i dont get it either.

Quote:
Originally Posted by Gzadamus
lil girl in the left bottom corner

still dont see it...



Lets Play Mind Games Youll Sht bricks GameTrailers.com Forums

im still confused on the first and 2nd i don't see the little girl =|



Lets Play Mind Games Youll Sht bricks GameTrailers.com Forums

Quote:
Originally Posted by SoSirius
i dont get it either.
theres a lil girl at the bottomish RIGHT corner









Lets Play Mind Games Youll Sht bricks GameTrailers.com Forums

Quote:
Originally Posted by Gzadamus
theres a lil girl at the bottomish left corner


I dont get these two.



Lets Play Mind Games Youll Sht bricks GameTrailers.com Forums

i just shit bricks on the third one



Lets Play Mind Games Youll Sht bricks GameTrailers.com Forums

No gifs plz, and the only ones that i saw were that asian "girl" and that last gif.



Lets Play Mind Games Youll Sht bricks GameTrailers.com Forums

Quote:
Originally Posted by Gzadamus
lil girl in the left bottom corner
right bottom corner



Lets Play Mind Games Youll Sht bricks GameTrailers.com Forums

Quote:
Originally Posted by Wukni
I dont get these two.
Top one is a reference to some thing about this person who gets a book which he can write in and have people killed. The one below, well just look outside of the image in the top right corner



Lets Play Mind Games Youll Sht bricks GameTrailers.com Forums

Whoevers posting please exsplain each one coz I only get about 2 of em so far



Lets Play Mind Games Youll Sht bricks GameTrailers.com Forums

Quote:
Originally Posted by mrjimmy
Top one is a reference to some thing about this person who gets a book which he can write in and have people killed. The one below, well just look outside of the image in the top right corner
death note, huh. didnt notice him until you gave the hint



Lets Play Mind Games Youll Sht bricks GameTrailers.com Forums

lol i laughed bricks



Lets Play Mind Games Youll Sht bricks GameTrailers.com Forums

Quote:
Originally Posted by Gzadamus
lil girl in the left bottom corner
bottom right assface cant you tell the differance between left and right?

Quote:
Originally Posted by mrjimmy
The one below, well just look outside of the image in the top right corner
jesus tity fucking christ... its the top left corner on the one below wtf is wrong with you people?!



Lets Play Mind Games Youll Sht bricks GameTrailers.com Forums

i dont get the microsoft one



Lets Play Mind Games Youll Sht bricks GameTrailers.com Forums

Quote:
Originally Posted by 2nuts
jesus tity fucking christ... its the top left corner on the one below wtf is wrong with you people?!
LOL! Stupidest thing I've heard all day



Lets Play Mind Games Youll Sht bricks GameTrailers.com Forums

Quote:
Originally Posted by seanisgod
right bottom corner
Quote:
Originally Posted by 2nuts
bottom right assface cant you tell the differance between left and right?



jesus tity fucking christ... its the top left corner on the one below wtf is wrong with you people?!
LOL mybad...
and calm down newcomer...

Quote:
Originally Posted by ChewiMcdougle
Whoevers posting please exsplain each one coz I only get about 2 of em so far
tell me what ones you want to know
Quote:
Originally Posted by seanisgod
death note, huh. didnt notice him until you gave the hint
yupp, took me a lil bit haha
Quote:
Originally Posted by Wukni
I dont get these two.
look at the top right



Lets Play Mind Games Youll Sht bricks GameTrailers.com Forums




Lets Play Mind Games Youll Sht bricks GameTrailers.com Forums

Quote:
Originally Posted by Beattakeshi1984


I saw this first one with the trees before and I never got it. Explain it please.



Lets Play Mind Games Youll Sht bricks GameTrailers.com Forums

great for fucking this thread with a screamer on the first post.



Lets Play Mind Games Youll Sht bricks GameTrailers.com Forums

I lit up the first one for those who have dark monitors



Lets Play Mind Games Youll Sht bricks GameTrailers.com Forums

Quote:
Originally Posted by Gzadamus
lil girl in the RIGHT bottom corner
dude i finally saw her!!!on the first pic!! its kind like faded but i dont get the 4th one



Lets Play Mind Games Youll Sht bricks GameTrailers.com Forums

I shitted more then a brick



Lets Play Mind Games Youll Sht bricks GameTrailers.com Forums

Quote:
Originally Posted by JetMist

[/img]
I can barely see him lol



Lets Play Mind Games Youll Sht bricks GameTrailers.com Forums






Lets Play Mind Games Youll Sht bricks GameTrailers.com Forums

i like the pedobear one haha.



Lets Play Mind Games Youll Sht bricks GameTrailers.com Forums

Ohhhh, I never got this one but now I see there is a see through face at the bottom centre.



Lets Play Mind Games Youll Sht bricks GameTrailers.com Forums

the one with the asian girl isnt a trap. i dont know if you guys know what a penis looks like, but she doesnt have one



Lets Play Mind Games Youll Sht bricks GameTrailers.com Forums

Of all the mind fuck threads, iv gotten every image posted apart from these 2! Its infuriating! >.<

Edit: I get the first one now, but the second one is still a :S



Lets Play Mind Games Youll Sht bricks GameTrailers.com Forums

Quote:
Originally Posted by PsykE
Plz dont post pics with sudden animations
x2



Lets Play Mind Games Youll Sht bricks GameTrailers.com Forums

Plz dont post pics with sudden animations



Lets Play Mind Games Youll Sht bricks GameTrailers.com Forums






Lets Play Mind Games Youll Sht bricks GameTrailers.com Forums

I fucking lol'd at the TF2 one.



Lets Play Mind Games Youll Sht bricks GameTrailers.com Forums

More! I demand more!



Lets Play Mind Games Youll Sht bricks GameTrailers.com Forums

Quote:
Originally Posted by Candlejack
Nobody post any animated ones, they terrify me...
when i first saw that, i fuckin screamed.. haha



Lets Play Mind Games Youll Sht bricks GameTrailers.com Forums

Quote:
Originally Posted by Gzadamus

Death note - anime/manga about a guy with a book that can kill people.

Top right corner, in the frame.

Transparent figure is riding one of the swings

This one is clever. Look at the stripes..

It's a trap...
Quote:
Originally Posted by Gzadamus
I'll start with a lot and post yours..

Bottom right corner, transparent girl face in the wall.

Face peeking from the darkness..

Pedobear.

In the door to the left.

Mac...

The splash looks like a wolf.
Spike gievs the answers!



Lets Play Mind Games Youll Sht bricks GameTrailers.com Forums

I don't get the tree one, it looks there's something bottom middle but I dunno



Lets Play Mind Games Youll Sht bricks GameTrailers.com Forums

The one with the trees.
There is just a face in the bottom middle.



Lets Play Mind Games Youll Sht bricks GameTrailers.com Forums

I made this one, I hope you guys can spot it out.




Lets Play Mind Games Youll Sht bricks GameTrailers.com Forums

Quote:
Originally Posted by Gzadamus
I'll start with a lot and post yours..







i'll post more after a couple of good ones
Holy SHIT, I physically jump'd then, got me perfectly o_o



Lets Play Mind Games Youll Sht bricks GameTrailers.com Forums




Lets Play Mind Games Youll Sht bricks GameTrailers.com Forums




Lets Play Mind Games Youll Sht bricks GameTrailers.com Forums

Quote:
Originally Posted by seanisgod
right bottom corner
Quote:
Originally Posted by 2nuts
bottom right assface cant you tell the differance between left and right?



jesus tity fucking christ... its the top left corner on the one below wtf is wrong with you people?!
LOL mybad...
and calm down newcomer...

Quote:
Originally Posted by ChewiMcdougle
Whoevers posting please exsplain each one coz I only get about 2 of em so far
tell me what ones you want to know
Quote:
Originally Posted by seanisgod
death note, huh. didnt notice him until you gave the hint
yupp, took me a lil bit haha
Quote:
Originally Posted by Wukni
I dont get these two.
look at the top right



Lets Play Mind Games Youll Sht bricks GameTrailers.com Forums

i dont get the microsoft one



Lets Play Mind Games Youll Sht bricks GameTrailers.com Forums

Quote:
Originally Posted by 2nuts
jesus tity fucking christ... its the top left corner on the one below wtf is wrong with you people?!
LOL! Stupidest thing I've heard all day



Lets Play Mind Games Youll Sht bricks GameTrailers.com Forums

lol i laughed bricks



Lets Play Mind Games Youll Sht bricks GameTrailers.com Forums

Quote:
Originally Posted by Gzadamus
lil girl in the left bottom corner
bottom right assface cant you tell the differance between left and right?

Quote:
Originally Posted by mrjimmy
The one below, well just look outside of the image in the top right corner
jesus tity fucking christ... its the top left corner on the one below wtf is wrong with you people?!



Lets Play Mind Games Youll Sht bricks GameTrailers.com Forums

Quote:
Originally Posted by mrjimmy
Top one is a reference to some thing about this person who gets a book which he can write in and have people killed. The one below, well just look outside of the image in the top right corner
death note, huh. didnt notice him until you gave the hint



Lets Play Mind Games Youll Sht bricks GameTrailers.com Forums

Whoevers posting please exsplain each one coz I only get about 2 of em so far



Lets Play Mind Games Youll Sht bricks GameTrailers.com Forums

Quote:
Originally Posted by Wukni
I dont get these two.
Top one is a reference to some thing about this person who gets a book which he can write in and have people killed. The one below, well just look outside of the image in the top right corner



Lets Play Mind Games Youll Sht bricks GameTrailers.com Forums

Quote:
Originally Posted by Gzadamus
lil girl in the left bottom corner
right bottom corner



Lets Play Mind Games Youll Sht bricks GameTrailers.com Forums

No gifs plz, and the only ones that i saw were that asian "girl" and that last gif.



Lets Play Mind Games Youll Sht bricks GameTrailers.com Forums

Quote:
Originally Posted by Gzadamus
theres a lil girl at the bottomish left corner


I dont get these two.



Lets Play Mind Games Youll Sht bricks GameTrailers.com Forums

i just shit bricks on the third one



Lets Play Mind Games Youll Sht bricks GameTrailers.com Forums

im still confused on the first and 2nd i don't see the little girl =|



Lets Play Mind Games Youll Sht bricks GameTrailers.com Forums

Quote:
Originally Posted by SoSirius
i dont get it either.
theres a lil girl at the bottomish RIGHT corner









Lets Play Mind Games Youll Sht bricks GameTrailers.com Forums

Quote:
Originally Posted by mrjimmy
I just don't get the top one
i dont get it either.

Quote:
Originally Posted by Gzadamus
lil girl in the left bottom corner

still dont see it...



Lets Play Mind Games Youll Sht bricks GameTrailers.com Forums

Bricks have been shat.



Lets Play Mind Games Youll Sht bricks GameTrailers.com Forums

I just don't get the top one



Lets Play Mind Games Youll Sht bricks GameTrailers.com Forums

Quote:
Originally Posted by mrjimmy
I just don't get the top one
lil girl in the RIGHT bottom corner



Lets Play Mind Games Youll Sht bricks GameTrailers.com Forums

I'll start with a lot and post yours..







i'll post more after a couple of good ones



Lets Play Mind Games Youll Sht bricks GameTrailers.com Forums

Quote:
Originally Posted by CoreConflict
Oh, I found it, its kinda hard to see though, at least for me.
ya some are kinda hard and take a lil bit, i some really funny ones, but if i post it, i'll get ban i'm sure haha..



Lets Play Mind Games Youll Sht bricks GameTrailers.com Forums

Quote:
Originally Posted by Gzadamus
1) look at bottom RIGHT corner
4) look at the door on the left
6) look at the water that splashed up Spoiler: it's a werewolf
9) look at the top right of the whole pic
10) look at the swing that is pushed up, look closely
11) look at the tigers stripes
12) the "woman" has a penis.........
thx..

thats no penis just alot of hair...



Lets Play Mind Games Youll Sht bricks GameTrailers.com Forums

Quote:
Originally Posted by Gzadamus
the swing kinda in the middle, it shows like a ghostly figure of a lil asain girl
Oh, I found it, its kinda hard to see though, at least for me.



Lets Play Mind Games Youll Sht bricks GameTrailers.com Forums

Quote:
Originally Posted by CoreConflict
Just tell me what it is, I can't find it, maybe I just have bad eyes... :/
the swing kinda in the middle, it shows like a ghostly figure of a lil asain girl



Lets Play Mind Games Youll Sht bricks GameTrailers.com Forums

Quote:
Originally Posted by Gzadamus
10) look at the swing that is pushed up, look closely
Just tell me what it is, I can't find it, maybe I just have bad eyes... :/



Lets Play Mind Games Youll Sht bricks GameTrailers.com Forums

1,4,6, 9, 10, 11, 12.



Lets Play Mind Games Youll Sht bricks GameTrailers.com Forums

1) look at bottom RIGHT corner
4) look at the door on the left
6) look at the water that splashed up Spoiler: it's a werewolf
9) look at the top right of the whole pic
10) look at the swing that is pushed up, look closely
11) look at the tigers stripes
12) the "woman" has a penis.........



Lets Play Mind Games Youll Sht bricks GameTrailers.com Forums

Quote:
Originally Posted by RafyKoby
I don't get 90% of those...
whats ones do you want to know?



Lets Play Mind Games Youll Sht bricks GameTrailers.com Forums

Quote:
Originally Posted by RafyKoby
I don't get 90% of those...
if you just look more closely you will



Lets Play Mind Games Youll Sht bricks GameTrailers.com Forums

I don't get 90% of those...



Lets Play Mind Games Youll Sht bricks GameTrailers.com Forums

Quote:
Originally Posted by ps3gam3r
aww i see it, in the legs haha



Lets Play Mind Games Youll Sht bricks GameTrailers.com Forums




Lets Play Mind Games Youll Sht bricks GameTrailers.com Forums

Quote:
Originally Posted by mrjimmy
It's funny because he was right about the left right thing there but wrong on the 2nd comment about it being in the top left corner

left <---

Right --->
mybad............................................. ......



Lets Play Mind Games Youll Sht bricks GameTrailers.com Forums

Quote:
Originally Posted by Gzadamus
just look closely at the one swing thats kinda off, and you'll see
Yeah sorta, whats it meant to be? It would probably help if I put my glasses on lol



Lets Play Mind Games Youll Sht bricks GameTrailers.com Forums

Quote:
Originally Posted by Gzadamus

i'll post more after a couple of good ones
Ah, you asshole!...>:0



Lets Play Mind Games Youll Sht bricks GameTrailers.com Forums

Quote:
Originally Posted by BMitman
i dont get the microsoft one
Look at the "PC" they are using, heh.



Lets Play Mind Games Youll Sht bricks GameTrailers.com Forums

Quote:
Originally Posted by ChewiMcdougle
I got them all now, aprt from the pic with the swings. Help?
just look closely at the one swing thats kinda off, and you'll see



Lets Play Mind Games Youll Sht bricks GameTrailers.com Forums

Quote:
Originally Posted by LocoHaXX0r
finally some one has one haha



Lets Play Mind Games Youll Sht bricks GameTrailers.com Forums

Quote:
Originally Posted by Gzadamus
LOL mybad...
and calm down newcomer...
It's funny because he was right about the left right thing there but wrong on the 2nd comment about it being in the top left corner

left <---

Right --->



Lets Play Mind Games Youll Sht bricks GameTrailers.com Forums

Quote:
Originally Posted by Gzadamus

tell me what ones you want to know
I got them all now, aprt from the pic with the swings. Help?



Lets Play Mind Games Youll Sht bricks GameTrailers.com Forums

Nobody post any animated ones, they terrify me...



Lets Play Mind Games Youll Sht bricks GameTrailers.com Forums

eh... don't get it.



Lets Play Mind Games Youll Sht bricks GameTrailers.com Forums

Quote:
Originally Posted by JetMist
There's a blue monster at the middle left part of the picture



Lets Play Mind Games Youll Sht bricks GameTrailers.com Forums

Quote:
Originally Posted by KillerJuan77
There's a blue monster at the middle left part of the picture
lol i see an astronaut on the left... .
wtf?!



Lets Play Mind Games Youll Sht bricks GameTrailers.com Forums




Lets Play Mind Games Youll Sht bricks GameTrailers.com Forums




Lets Play Mind Games Youll Sht bricks GameTrailers.com Forums

Quote:
Originally Posted by AxCUNNINGxSTUNT
lol that's the best one so far



Lets Play Mind Games Youll Sht bricks GameTrailers.com Forums

Quote:
Originally Posted by MapleMayhem
I made this one, I hope you guys can spot it out.

I don't get this one. =/



Lets Play Mind Games Youll Sht bricks GameTrailers.com Forums

The pedobear lines is fantastic.



Previous Question:  the 20 best shooters of all time GameTrailers.com Forums  GameTrailers.com Forums  User MoviesNext Question:  Everyone need to try this GameTrailers.com Forums  GameTrailers.com Forums  Grand Theft Auto IV

- Source: Lets Play Mind Games Youll Sht bricks GameTrailers.com Forums GameTrailers.com Forums General Discussion
- Previous Question: the 20 best shooters of all time GameTrailers.com Forums GameTrailers.com Forums User Movies
- Next Question: Everyone need to try this GameTrailers.com Forums GameTrailers.com Forums Grand Theft Auto IV